Teknolojiden Uzak, Aman Allahım!!!

Ne kadar zormuş telefonsuz ve internetsiz kalmak. Telefonum bozulunca her şeyden uzaklaştım 1 haftadır. Ama sabreden derviş misali oldu benim sonum. Bozulan Galaxy S gitti ve yerine S4 geldi. Bu yıl için istediğim maddi dileklerim ivedilikle gerçekleşmeye başladı, hadi hayırlısı :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kadının Gücü: Anne Girişimciler ve Çalışan Annelerin Zorlukları ve Güçlü Yönleri

Kendi Yalnızlık Duyguları ile Baş Etme Yöntemleri

Spor Yapma Alışkanlığını Geliştirmek İçin Motivasyon Dolu Bir Başlangıç!